15 feb. 2021
Op zoek naar een eenvoudige manier om uw brood uniek te maken? Speel dan met de smaak! Maar niet alleen de smaak is belangrijk. Men wil met alle zintuigen verrast worden. Uiterlijk is dan ook een belangrijk aankoopcriterium en de beleving rondom voeding speelt wel degelijk een rol bij de aankoop ervan. Lees hieronder hoe u op deze verschillende niveaus het verschil kan maken.
Op zoek naar een eenvoudige manier om uw brood uniek te maken? Speel met de smaak!
Smaak is het tweede belangrijkste criterium bij de aankoop van brood. Uw brood anders/uniek laten smaken kan daarom echt een verschil maken.
Elk jaar opnieuw beschouwen de consumenten desem als lekker en gezond en dit is in stijgende lijn. Desem is daarom het perfecte ingrediënt om uw brood op smaak te brengen en ervoor te zorgen dat het voldoet aan de verwachtingen van de consument.
Sapore staat voor een gamma van natuurlijke bakkerijproducten op basis van fermentatie, klaar voor gebruik. Elke Sapore heeft een unieke smaak, afgestemd op een bepaalde applicatie.
Door één of meerdere van onze Sapore desem toe te voegen aan uw brood, ook in geval van lage dosering, kan u uw producten onderscheiden op vlak van smaak. U kan ook uw eigen smaak creëren dankzij een combinatie van onze desems of waarom niet één van onze desems combineren met uw eigen desem!
Men wil met alle zintuigen verrast worden. Uiterlijk is dan ook een belangrijk aankoopcriterium en de beleving rondom voeding speelt wel degelijk een rol bij de aankoop ervan. Daarom geven we u enkele tips & tricks om hiermee het verschil te maken.
Dit is niets nieuws, consumenten kopen met hun ogen. Door uw brood er rustieker te laten uitzien, kan dit de aandacht van uw klanten trekken. Hier zijn enkele tips & tricks om uw brood een rustiek uitzicht te geven:
Bekijk hier onze presentatie over hoe u uw brood een rustieker uitzicht kan geven.
Uw brood is uniek, uw brood is lekker, uw brood is vers. Communiceer hierover!
Hier zijn enkele tips & tricks om uw brood te promoten:
Wij stellen ons label “De Smaak van weleer” alsook diverse digitale elementen ter uwer beschikking zodat u heel eenvoudig uw eigen communicatiemateriaal kan creëren.
Aarzel niet om uw Puratos vertegenwoordiger te contacteren om hierover meer info te ontvangen.
(*) Onderzoek “Taste Tomorrow” 2019, gedaan onder 17.478 consumenten in de brood-, banket en chocoladesectoren wereldwijd (waaronder 7.200 uit Europa en 400 uit België). Voor meer info, bezoek www.tastetomorrow.com of contacteer uw Puratos vertegenwoordiger.