Het lijkt erop dat u Internet Explorer 11 gebruikt. Dit wordt niet ondersteund door deze website. We raden u aan om Google Chrome te gebruiken voor de beste browser-ervaring.

Ik ben klant bij Puratos, maar mijn account kon niet worden aangemaakt

Ik heb het registratieformulier ingevuld met mijn klantnummer en e-mailadres en ik heb mijn wachtwoord ingesteld. Toen ik echter op "registratie aanvragen" klikte, kreeg ik een bericht dat mijn account niet kon worden aangemaakt en dat ik aanvullende informatie moest verstrekken.

Wanneer u uw MyPuratos-account aanmaakt, controleren we of uw klantnummer en e-mailadres overeenkomen met de gegevens die in ons systeem zijn ingevoerd. Als dit het geval is, wordt uw account automatisch aangemaakt.

Het is echter mogelijk dat het e-mailadres dat u opgeeft recent is en niet overeenkomt met het e-mailadres dat we eerder hadden geregistreerd. Of simpelweg dat uw e-mailadres nooit in ons systeem is geregistreerd. In deze gevallen vragen we u om aanvullende informatie te verstrekken om er zeker van te zijn dat het verzoek van u afkomstig is en dat niemand probeert uw identiteit over te nemen.

Zodra we deze aanvullende informatie hebben ontvangen en geverifieerd, kunnen we doorgaan met de activering van uw account. Als u na 3 of 4 werkdagen nog steeds geen toegang heeft tot MyPuratos, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail of uw vertegenwoordiger te vragen uw klantenbestand bij te werken.