Ik ben Puratos klant, maar kan mijn account niet aanmaken.

Ik heb het registratieformulier ingevuld met mijn klantnummer en mijn e-mailadres, en ik heb mijn wachtwoord gedefinieerd. Toen ik echter op "Verzoek om registratie" klikte, kreeg ik een bericht dat mijn account niet kon worden aangemaakt en dat ik aanvullende informatie moest invullen.

Bij het aanmaken van uw account voor de webshop controleren wij of uw klantnummer en uw e-mailadres overeenkomen met de gegevens die in ons systeem zijn ingevoerd. Zo ja, dan wordt uw account automatisch aangemaakt. Het e-mailadres dat u opgeeft, kan echter recent zijn en komt mogelijks niet overeen met het e-mailadres dat we eerder hebben geregistreerd. Of gewoon dat uw e-mailadres nooit in ons systeem is opgeslagen. In deze gevallen vragen we u om aanvullende informatie in te vullen om er zeker van te zijn dat het verzoek van u afkomstig is en dat niemand probeert uw identiteit te achterhalen.

Zodra we deze aanvullende informatie ontvangen en geverifieerd hebben, kunnen we doorgaan met de activering van uw account. Mocht u na 3 of 4 werkdagen nog steeds geen toegang hebben tot de webshop, neem dan gerust contact met ons op via e-mail naar info@puratos.be of contacteer uw Puratos vertegenwoordiger.