Ik heb een account kunnen aanmaken, maar ik zie niet mijn gebruikelijke producten.

Als u al klant bent (u heeft een geldig klantnummer): Probeer uit te loggen en vervolgens weer in te loggen op uw account. Om de verbinding te verbreken, klikt u rechtsboven op "Welkom" en vervolgens op "uitloggen". Klik dan rechtsboven op “Bestel online” en vervolgens op "Inloggen".

Als u al heeft geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen en u ziet uw gebruikelijke producten nog steeds niet, neem dan contact met ons op via e-mail info@puratos.be.

U bent (nog) geen klant: de meeste webshop-functionaliteiten zijn exclusief voorbehouden aan onze klanten. U kan favoriete recepten toevoegen en het contactformulier gebruiken om een offerte aan te vragen, maar u kan niet online bestellen. Als u een webshopklant wilt worden, neem dan contact met ons op via e-mail info@puratos.be, met vermelding van uw geografische regio, zodat we u in contact kunnen brengen met een vertegenwoordiger.