Taste Tomorrow is 's werelds grootste ecosysteem voor consumenteninzicht in bakkerij, patisserie en chocolade. Door lokaal en globaal consumentengedrag, attitudes en keuzes te volgen, verschaft het ons waardevolle, diepgaande inzichten. We kunnen deze inzichten gebruiken om de evolutie van trends te volgen en nieuwe trends te onthullen, zodat uw bedrijf verbonden blijft met uw klanten en nieuwe opportuniteiten kan ontdekken.
Wij ondervragen regelmatig duizenden mensen om te weten te komen wat zij denken over de bakkerij-, patisserie- en chocoladeproducten die zij consumeren. Bovendien voeren we deze enquête in meer dan 44 landen uit, zodat we een breed scala aan opvattingen, keuzes en smaken van over de hele wereld in beeld kunnen brengen. Deze gegevens helpen ons om een globaal beeld te krijgen van de voedingsindustrie vandaag en om te voorspellen welke richting die morgen zal uitgaan.
Ook onze onderzoeksmethodes evolueren naar de toekomst. Ter ondersteuning van onze online enquête maken we nu gebruik van semantische AI-technologie om gesprekken in de sociale media over bakkerij-, patisserie- en chocoladeproducten te interpreteren. Door de nieuwste digitale technologieën te combineren, zijn we in staat om overal ter wereld nieuwe inzichten en marktkennis te vergaren. Dit omvat echte interviews met echte foodies in trendsettende steden, die een extra scheutje kleur toevoegen aan ons inzicht. Bovendien worden alle gegevens die we verzamelen ondersteund door ons wereldwijde trendspotting-netwerk, uitputtend sensorisch onderzoek en unieke partnerschappen met onderzoekers, smaakmakers en universiteiten.
Ontdek de sleutelconclusies van ons Taste Tomorrow onderzoek, samengevat in één infografic.
Bezoek www.tastetomorrow.com en ontdek inzichten in en artikels over globale en lokale consumententrends.